litenponny

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

hejhopp!

Av Molle och jag - 18 april 2011 18:02

hejsan alla hopp och dressyr ryttare där ute!

Hoppas ni har det bra!

detta är en gamal blogg som jag inte har varit uppdaterad på innan! :)

skrev lite då och då men nu ska jag vara mer aktiv! 

Jag är elva år och jag äger en ponny.

jag skriver mer fakta om både min ponny och mig senare! :)


puss och kram skumbanan! :*<33

 
 
Mirjam

Mirjam

18 april 2011 21:13

sv: om du säger vilket du är intresserad av så kan jag visa bättre bilder, men tyvärr så säljs det i första hand i mitt stall. kan jag återkomma på onsdag ? :)

http://familjensr.blogg.se

Molle och jag

19 april 2011 08:52

ja gärna! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molle och jag - 26 april 2011 15:45

                       

Av Molle och jag - 26 april 2011 09:36


hade bara lust att göra ett veckans ekipage! det behövs för henne nu! :/ ni passade så bra...<3      ni är så fina tillsammans...<3 synd att han åkte... jag önskar dej lycka till med din ridning :D ...

Av Molle och jag - 21 april 2011 21:03

Ja, ni undrar säkert hur det gckpå hoppträningen..;) det gick SKIT bra! :DDD han var pigg och framåt, värade aldrig. han var pigg så pigg så attjag behöde hålla in honom! ;P höhö, fast det är sant! just nu sitter jag medIdaoch sjunger lite!...

Av Molle och jag - 21 april 2011 15:51

hejsan ;)) vad gör alla? Mår ni bra? :D just nu sitter jag hos Ida. Sen ska vi till stallt och hoppträna för Sara.:D ska bli kul! skriver mer sen närjag kommer hem efter träningen! Hoppas ni har det bra där hemma! pussar och kramar! :DD...

Av Molle och jag - 19 april 2011 18:55


Halloj igen! jag kom precis hem från stallet, eller jag har hunnit ätit.. xP höhö, jag red med Ida på ridbanan/volten! Molle ville inte göra galoppombyten o.O.. men jag ramlade av ;) jag red förbi en kortsida som han hade kollat på och inte...

Presentation


Denna blogg är om mig och min B-ponny Molle. Han är världens snällaste och visar att han kan när han vel vill. han är min ögonsten och vi litar på varandra! Jag har väntat i veckors tid för att få hämta honom. Nu är han min!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards