litenponny

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Molle och jag - 19 april 2011 18:55

Halloj igen!

jag kom precis hem från stallet, eller jag har hunnit ätit.. xP

höhö, jag red med Ida på ridbanan/volten!

Molle ville inte göra galoppombyten o.O

men jag ramlade av ;)

jag red förbi en kortsida som han hade kollat på och inte ade velat gå nära..

han blev skit rädd och skenade, kastade sig och var livrädd.

jag tycker inte om när han blir så, men kan liksom inte röra honom när han blir rädd.

Iaf så studsade jag på hans rumpa med huvudet som han tyckte var obehagligt, jag studsade för jag flög bakom sadeln, INGE KUL!

sen kastade han sig och stannade så jag flög åt sidan och ramlade av.

fyfan vilken skänsla att tro att man ska landa under.. man bara ser allt så fort..

han var tittig sen när jag hoppade upp igen.

har ont i huvudet nu efetrsom jag studsade och landade på huvudet!

men sen hoppade jag av och gick fram med honom mot en sak som han brukar kolla på, en grind som låter när det blåser.

då var han cooooool lungn...

jag har precis ätit TACOS :D


Hejdårå :)

 

Av Molle och jag - 19 april 2011 11:34

hejsan! 

Här kommer några bilder sen jag red barbacka! :D


       

Av Molle och jag - 19 april 2011 08:52

Idag är jag fortfarande sjuk..

MÅSTE till stallet sen, ska se om jag har någon att rida med!
det känns som om det är onsdag men det är ju tisdag >.<

nu har jag ganska tråkigt och ag ska precis äta frukost!

sitter och halv sover framför datan vid köksbordet xD

höhö, det kommer fler inlägg senare och kanske en ny design! ;) 

Den jag gjorde igår blev ogämn och ful!

Sen kommer jag skriva efter jag har ridit och ladda upp några bilder :D

Ska även visa vad som kommer snart till mig ;D

Höhö, hoppas ni har det bra! :)

PUSSAR :* ^,^


   -min sötnos <3

Presentation


Denna blogg är om mig och min B-ponny Molle. Han är världens snällaste och visar att han kan när han vel vill. han är min ögonsten och vi litar på varandra! Jag har väntat i veckors tid för att få hämta honom. Nu är han min!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards